پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:46 - 1395/02/23

شوخی سرخابی‌ها با پست عجیب گلر استقلالی پیش از دیدار با پرسپولیس!/عکس

فردا هفته پایانی لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود و به همین خاطر شوخی‌های کاربران در صفحات اجتماعی‌ بازیکنان حسابی داغ است!

کارگرآنلاین:  محسن فروزان گلر استقلالی تیم راه‌آهن که فردا در دیداری حساس برابر پرسپولیس به میدان می‌رود، روز گذشته پیش پستی در صفحه اجتماعی‌اش منتشر کرد که حالا بیش از 3 هزار کامنت یا دیدگاه را به خود اختصاص داده و هواداران سرخابی حسابی به هم طعنه می‌زنند.

 

نکته جالب اینکه، در عکس سفید و خالی که فروزان منتشر کرده، هواداران با استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس متن‌های عجیبی‌ در آن نوشته و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند!

 

فروزان از انگیزه‌های زیادی برای دیدار فردا با سرخپوشان برخوردار است و باید دید می‌تواند هواداران آبی را در آزادی خوشحال کند یا نه.

 

 

محمود کلهر درخصوص دیدار فردای تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن گفت: پرسپولیس لیگ برتر را خوب شروع نکرد به طوریکه در 4 هفته ابتدایی این بازی‌ها فقط یک امتیاز به دست آورد اما به نظرم با درایت کادر فنی و حمایت‌هایی که هیأت مدیره از مربیان و بازیکنان داشت پرسپولیس توانست اوج گرفته و حالا می‌بینیم که در یک قدمی قهرمانی قرار دارد.

 

وی ادامه داد: امیدوارم فردا پرسپولیس با یک نتیجه خوب بتواند قهرمان لیگ برتر شود چرا که قهرمانی پرسپولیس  به عنوان یک تیمی پر هوادار به سود فوتبال ایران است و به همین دلیل آرزو می‌کنم پرسپولیس  بتواند فردا میلیون‌ها هوادارش را شاد کند.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  تصریح کرد: نباید نقش هادی نوروزی را در پرسپولیس از یاد ببریم و بازیکنان همانطور که از قبل گفته‌اند این قهرمانی را به او تقدیم خواهند کرد./فارس

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین